بایگانی نوشته‌ها


آکادمی تک شاخ «فصل اول»   Unicorn Academy  2023

آکادمی تک شاخ «فصل اول» Unicorn Academy 2023

محصول ۲۰۲۳ نتفلیکس آمریکا امتیاز IMDB 10/7 کارگردان : Michelle Lamoreaux  ستارگان : Sara Garcia , Sadie Laflamme-Snow , Kamaia Fairburn وقتی نیروی شروری جزیره تک شاخ ها را در معرض خطر نابودی قرار می دهد، نوجوانی شجاع به همراه پنج هم مدرسه ای خود باید دست به کار شوند و از آکادمی جادویی محبوب خود محافظت کنند.

نبش قبر   Exhuma 2024

نبش قبر Exhuma 2024

این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Jae-hyun Jang در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم نبش قبر بازیگرانی چون Choi Min-sik، Kim Go-eun، Lee Do-Hyun، و... به ایفای نقش پرداخته اند. در فیلم نبش قبر خانواده ای ثروتمند در لس آنجلس مجموعه ای از حوادث عجیب و غریب ماوراء طبیعی را تجربه می کنند.که برای رفع این اتفاقات مجبور به نبش قبر می شوند که عواقب وحشتناکی را که در زیر آن مدفون شده است،..

سریال زمان تو را فرا میخواند   A Time Called You

سریال زمان تو را فرا میخواند A Time Called You

سریال زمان تو را فرا خواند محصول کشور کره جنوبی و در  ژانر درام ، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال زمان تو را فرا خواند بازیگرانی چون Ahn Hyo-Seop، Jeon  Yeo-been، Lee Min-goo، و... به ایفای نقش پرداخته اند. هان جون هی که هنوز نتونسته با مرگ نامزدش، کو یون جون کنار بیاید، خود را در سال 1998 در ظاهر یک دانش آموز دبیرستانی به نام کوون مین جو می بیند. در آنجا با نام شی هون که بسیار شبیه به کو یون جون ست آشنا می شود.

جومانجی  به جنگل خوش آمدید    Jumanji   Welcome to the Jungle

جومانجی به جنگل خوش آمدید Jumanji Welcome to the Jungle

در فیلم جومانجی، این بازی قدرتمند چهار نوجوان را به درون دنیای جومانجی می کشاند، دنیایی خطرناک پر از جانوران گوناگون و وحشی همراه با جنگلی  انبوه و  حاوی چندین مدل پازل و تله مرگبار. برای زنده ماندن، آنها باید بجای شخصیت های بازی کارها را انجام دهند... این فیلم به کارگردانی جیک کاسدان در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم دوئین جانسون  راک، جک بلک، کوین هارت، کارن گیلان، نیک جوناس و بابی کاناوله به هنرمندی پرداخته‌اند.

زاده شده برای پرواز  Born to Fly 2023

زاده شده برای پرواز Born to Fly 2023

فیلم زاده شده برای پرواز Born to Fly محصول کشور چین و در  ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Xiaoshi Liu در سال 2023 ساخته  شده است. در فیلم زاده شده برای پرواز بازیگرانی چون Jun Hu، Yibo  Wang، Yosh Yu، و... به  ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم : تیم عملیات ویژه به رهبری خلبانان برگزیده ماموریت دارند جت های جنگنده جدید را آزمایش کنند. آن ها با انجام پروازهای آزمایشی یکی پس از دیگری، ظرفیت خود و آسمان را محک می زنند.

وینی پو ۲ خون و عسل   WINNIE THE POOH2 BLOOD and HONEY

وینی پو ۲ خون و عسل WINNIE THE POOH2 BLOOD and HONEY

فیلمی ترسناک، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور انگلستان به کارگردانی ریس فریک واترفیلد است که توسط سه کمپانی‌ ITN Distribution و  Jagged Edge Productions و Premiere Entertainment Group تولید شد.  فیلمنامه این فیلم را نیز مت لزلی و ریس فریک واترفیلد به صورت مشترک، به  نگارش درآورده و هنرمندانی همچون اسکات چمبرز، رایان اولیوا، ادی مک کنزی،  لوئیس سانتر، مارکوس میسی، سیمون کالو، تالوله ایوانز، الک نیومن و غیره در  آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه‌کنندگی فیلم وینی پو: خون و عسل 2 را  استوارت آلسون، اسکات چمبرز و ریس فریک واترفیلد و به صورت مشترک برعهده  داشته، موسیقی متن آن اثری از اندرو اسکات بل می‌باشد. این دومین فیلم از  دنیای پیچ‌خورده کودکی (TCU) و دنباله‌ای بر وینی پو: خون و عسل  Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2023 است که به عنوان تصویری ترسناک از  کتاب‌های وینی پو اثر آلن الکساندر میلن و ای. اچ. شپرد عمل می‌کند.

میدان  MAIDAAN 2024

میدان MAIDAAN 2024

 این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و الهام از زندگی سید عبدالرحیم مربی و مدیر تیم ملی فوتبال هند که به عنوان معمار فوتبال هند شناخته می شود و دوران طلایی فوتبال هند را بین سالهای ۱۹۵۶–۱۹۶۲ روایت می‌کند. فیلم میدان Maidaan محصول کشور هند و در ژانر تاریخی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Amit Ravindernath Sharma در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم میدان بازیگرانی چون Ajay Devgn، Gajraj Rao، Priyamani، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

کِلِم Klem 2023

کِلِم Klem 2023

این فیلم محصول سال ۲۰۲۳ کشور هلند در ژانر جنایی وهیجان انگیز است که نمره 6.3 را از سایت IMDB گرفته کارگردان : Frank Ketelaar ستارگان : Barry  Atsma, Jacob Derwig, Georgina Verbaan داستان مردی که برای مقامات مالیاتی کار می کند. وی پس از اینکه دخترش با دختر یک مجرم دوست صمیمی شد، به طور تصادفی جان آن مجرم را نجات و یک رابطه دوستانه با وی برقرار میکند.

سملویس  SEMMELWEIS 2023

سملویس SEMMELWEIS 2023

سِمِلوِیس فیلم درام زندگینامه‌ای در مورد ایگناتس سملویس محصول مجارستان ۲۰۲۳ به کارگردانی لایوش کولتائی است. فیلم پس از اکران، در بیست و یکمین جشنواره فیلم مجاری لس آنجلس سه جایزه دریافت کرد. اولین اکران سملویس در موزه تصاویر متحرک نیویورک، در سالگرد انقلاب ۱۹۵۶ به نمایش درآمد در سال 1847، یک بیماری همه گیر مرموز در یک کلینیک زایمان در وین در حال وقوع است، در حالی که دکتر ایگناک سملویس تلاش می‌کند با مخالفت با تمام نظریه های سنتی، تب نفاس را شکست دهد

پاک کننده «بازگشت»  Eraser: Reborn

پاک کننده «بازگشت» Eraser: Reborn

محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی John Pogue در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم پاک کننده: بازگشت بازیگرانی  چون  Brandon October، Clayton Evertson، Colin Moss، Dominic Sherwood، Eddie  Ramos، Gavin Gomes، Jacky Lai، Kai Luke Brummer، Mampho  Brescia،  Mandisa Duna و... به ایفای نقش پرداخته اند. یک آژانس مخفی در جعل کردن مرگ شاهدان پرخطر بدون به جا گذاشتن هیچ مدرکی، تخصص دارد .در این میان یکی از افراد حرفه‌ای در این آژانس مخفی، مارشال میسون پولارد است که...